فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


دانلود آهنگ عاشقانه بین ارورا و لورنزو

سلام دوستای خوشگلمممم!!!!امروز یک آپی گذاشتم که مطمئنم تا حالا تو هیچ وبی دانلود نکردید حتی وبای خییییییلیییییی معروف و حرفه ای که مال لاتینی هاست!!امروز یکی از قشنگترین آهنگای سریال ارورا که من خییییییییییلیییییییییییییی عاشق این آهنگم رو گذاشتم!!ولی پیدا کردنش خیییییلیییییی مشکل بود به خاطر همین مطمئنم تو سریال زیاد شنیدید ولی تا حالا دانلود نکردید!!به خاطر همین گذاشتم که لذت ببرید!!این آهنگ رو وقتی از ارورا و لورنزو نشون میده میذاره این آهنگ عاشقانه لورنزو و ارورا هست!!اسم آهنگ Vivir Sin Ti از Mayré Martínez هست!!

DOWNLOAD

12.PNG

 



نظرات شما عزیزان:

یسنا
ساعت13:24---16 مهر 1390
عزیزدلم داشتم برای خودم تبلیغات میکردم

یسنا
ساعت13:24---16 مهر 1390
عزیزدلم داشتم برای خودم تبلیغات میکردم

یسنا
ساعت15:00---15 مهر 1390
توجه توجه اینو به همه ی کاربر میگم وبم افتتاح شد عزیزای من بیاینو بهم سر بزنید چیزایی که هیجا پیدا نمیشه اینجا هست www.ava.com.loxblog.com
پاسخ:عزیزم اومدم!


ایسان
ساعت17:34---13 مهر 1390
کلیب ارورا که فرستادم دیدی
پاسخ:نه عزیزم؟کدوم کلیپ؟؟؟؟؟


!*Aurora*!
ساعت21:59---9 مهر 1390
سلام ساراجون خوفی؟؟؟؟؟؟؟منوکه امیدوارم یادت باشه عزیزم من هنوز منتظررقص های آنالیابالینک های جدیدتووب آنالیاتم.....................................ممن� �ن میشم زودتربذاری ببخشیدولی هرروز میام خبری نیست..................
پاسخ:باشه عزیزم ولی یک ذره بخاطر درسها سرم شلوغه این هفته 5 شنبه بیا هست گلم!!!


رومینا
ساعت23:02---8 مهر 1390
اره این اهنگو هیچ ندیدم راستی اهنگ کلیپ مرگ ارورا here goodbye رو بذار اهنگ de amor رو خودم پیدا کردم همون که مال کلیپ اولشونه ولی اینو نه

اخبار لاتینو میگی؟فک کنم همه اون وبو میشناسن نه؟
پاسخ:آره اونو میگم!باشه اون آهنگی که گفتی میذارم!


شری
ساعت19:32---8 مهر 1390
وبلاگت خیلی عالیه.در مورد این اهنگم خیییییییییییییییییلی ممنون. خیییییییییییییییلی دنبالش گشتم.

یه اهنگ دیگه هم تو این سریال هست. همون اهنگی که ارورا و مارتین باهاش میرقصیدن.اگه اونو هم بتونی بذاری که دیگه خیلی خیییییییییییلی ممنونت میشم.
پاسخ:خواهش میکنم گلم!!آؤه میدونم کدوم آهنگ رو میگی باشه تا 5شنبه حتما میذارم!


رومینا
ساعت22:41---7 مهر 1390
ببخشید ولی بی نمک خیلی بدجنسیه الیزابت رو من واسه این دوس دارم اولا خوشگله دوما خوش هیکله دوما هم جذابه هم بانمک و دوست داشتنی خاصیتی که هیچ زنی نداره همه یکی از این دو تا رو دارن مثلا ارورا دوست داشتنیه
ضمنا الیزابت با همه نوع مدل مو خوشگل و شیرینه چه قهوهای و چه بور و چه مشکی ولی همه فقط یه مدل یا دو مدل بهشون میاد همین باعث شد دیگه از ارورا خوشم نیاد عکسشو با موی بور دیدم


رومینا
ساعت22:41---7 مهر 1390
ببخشید ولی بی نمک خیلی بدجنسیه الیزابت رو من واسه این دوس دارم اولا خوشگله دوما خوش هیکله دوما هم جذابه هم بانمک و دوست داشتنی خاصیتی که هیچ زنی نداره همه یکی از این دو تا رو دارن مثلا ارورا دوست داشتنیه
ضمنا الیزابت با همه نوع مدل مو خوشگل و شیرینه چه قهوهای و چه بور و چه مشکی ولی همه فقط یه مدل یا دو مدل بهشون میاد همین باعث شد دیگه از ارورا خوشم نیاد عکسشو با موی بور دیدم


رومینا
ساعت22:41---7 مهر 1390
ببخشید ولی بی نمک خیلی بدجنسیه الیزابت رو من واسه این دوس دارم اولا خوشگله دوما خوش هیکله دوما هم جذابه هم بانمک و دوست داشتنی خاصیتی که هیچ زنی نداره همه یکی از این دو تا رو دارن مثلا ارورا دوست داشتنیه
ضمنا الیزابت با همه نوع مدل مو خوشگل و شیرینه چه قهوهای و چه بور و چه مشکی ولی همه فقط یعه مدل یا دو مدبل بهشون میاد همین باعث شد دیگه از ارورا خوشم نیاد عکسشو با موی بور دیدم


رومینا
ساعت22:19---7 مهر 1390
اهنگ امور همسانو بفرستم به ایمیلت؟بنویسی من ترجمه رو واست فرستادما

رومینا
ساعت22:18---7 مهر 1390
بی نمک؟؟؟باز بگی معمولیه مشکلی نیست ولی اتفاقا خیلی بامزه ست و نقشای طنز رو عالی بازی میکنه تازه خیلی برام جالبه تو که قبلا همیشه ازش تعریف میکردی مینوشتی انالیا جووون خوشگل و از این حرفا!بهرحال نظر ادما عوض میشه ضمنا اره میدونم همه شون اینکاره ن ولی انا رو نمیشه انکار کرد که بامزه س تو که تا حالا سریال طنزی ازش ندیدی بی نمک زیادیه کلا خوشگل هم تو فکر کنی نباشه بانمکه من ازش توی فیلمای طنز خیلی ویدیوها دیدم و واقعا بانمکه

رومینا
ساعت21:18---7 مهر 1390
ضمنا من منظورم این نبود که بی ریخته به نظر ممعمولیه و خب کلا زیاد به دلم نمی شینه شاید دلیلش نقشش باشه نمیدونم!ولی کلا اصلا تو هم از الیزابت خوشت نمیاد ولی من چیزی بهت نگفتم؟
پاسخ:باشه عزیزم!ولی مگه ارورا چیکارست؟؟؟؟اون فقط تو فیلمه ولی به نظر من الیزابت بی نمک و معمولیه!!!ولی بازم به خاطر تو به سلیقت احترام میذارم گلم!


رومینا
ساعت21:14---7 مهر 1390
مرسییییییییییییییییی راستی عزیزم من ترجمه ی اهنگ AMOR همسان رو دارم واست بفرستم؟
پاسخ:آره عزیزم!


ژاله
ساعت19:39---7 مهر 1390
عزیزم معنی این شعر هم بذار گلم


پاسخ:باشه حتما!


ژاله
ساعت19:38---7 مهر 1390
سلام خواهر جونم خیلی عالی بود زود به زود بیا چت دلم برات تنگ میشهپاسخ:منم همین طور خواهر جوووووون خوشگلم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: شنبه 7 / 7برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |